Green Tractor Talk banner

1025R 2025R Awaria dźwigni hamulca i wycofanie

1 reading
135K views 887 replies 182 participants last post by  GARVEE  
#1 ·
Właśnie miałem awarię pęknięcia dzwonu hamulcowego w moim ciągniku 1025R z 2017 roku z kabiną. Krótko po pracy w sytuacji, w której hamulce były bardzo ważne, miałem szczęście, że byłem na równym terenie na podjeździe, kiedy hamulce zawiodły. Gdyby to nastąpiło pół godziny wcześniej, ciągnik byłby do góry nogami w jeziorze. Badając tę część, nie założyłbym podobnej z powrotem. Zamiast tego zleciłem warsztatowi spawalniczemu wykonanie zamiennika dzwonu zrobionego ze stali. Jak John Deere może dostarczyć słabo zaprojektowaną część do swoich ciągników, to dla mnie zagadka.
 

Attachments

#2 ·
Właśnie miałem awarię dzwonu hamulcowego w moim ciągniku 1025R z 2017 roku z kabiną. Krótko po pracy w sytuacji, w której hamulce były bardzo ważne, miałem szczęście, że byłem na równym terenie na podjeździe, kiedy hamulce zawiodły. Gdyby zawiodły pół godziny wcześniej, ciągnik byłby do góry nogami w jeziorze.
Badając część, nie założyłbym podobnej z powrotem. Zamiast tego zleciłem warsztatowi spawalniczemu wykonanie zamiennika Bellcrank ze stali. Jak John Deere może dostarczać źle zaprojektowaną część do swoich ciągników, to dla mnie zagadka.
Zdjęcia „nowego i ulepszonego” stalowego bellcranka byłyby interesujące… 🤔
 
#3 ·
Nigdy nie używam hamulców, chyba że do parkowania. Jeśli muszę się zatrzymać, delikatnie naciskam pedał wsteczny. Robię to od marca 2013 roku, kiedy dostałem mój 1026R. Uważam, że jest to łatwiejsze niż konieczność poruszania lewą stopą i zwalniania prawej stopy z pedału do przodu. Zacząłem to robić, kiedy dostałem 1026R, ponieważ mój 445 ma pedał hamulca po prawej stronie i nigdy nie nauczyłem się używać lewej stopy do niczego innego niż blokada mechanizmu różnicowego.
 
#8 ·
Nigdy nie używam hamulców, z wyjątkiem parkowania.
Mimo że mieszkam na płaskim terenie, nadal uważam hamulec (jest tylko jeden, w skrzyni biegów) za przydatny, gdy zbliżam się do mojej ciężarówki z ładowarką. Po prostu dodatkowe zapewnienie, że nie wjadę w nią i nie crushtomize ("dostosuję") nadwozia 😂
 
#4 ·
Uważam, że zostało to wcześniej zgłoszone na forum. Wydaje mi się, że istnieje również ulepszona część zamienna dostępna za pośrednictwem JD.
 
  • Like
Reactions: dloftis0102
#27 ·
Uważam, że zostało to wcześniej zgłoszone na forum. Wydaje mi się, że istnieje również ulepszona część zamienna dostępna za pośrednictwem JD.
Czy jest szansa, że znajdziesz tę ulepszoną część zamienną dostępną za pośrednictwem JD?
Znalazłem tę samą starą część CAST za 100,00 $!
Wysłałem e-mail do JD, zgodnie z sugestią apseydeere.
Żadnych obrażeń, ponieważ miałem dużo szczęścia, ponieważ użyłem wiadra, aby zatrzymać się na zboczu.
 

Attachments

#5 ·
To pokazuje książka części John Deere dla tej części w 2017 1025r, a także wszystkich 1025r, niezależnie od roku.
 
#6 ·
Jednakże, dźwignia hamulca używana w 1023e jest taka sama jak część używana w 1025r.
 
  • Helpful
Reactions: ed.leslie66
#7 ·
Muszę powiedzieć, że robię to samo co Sundancer. Poza uruchomieniem traktora i parkowaniem na wzgórzu, mój pedał hamulca nie jest używany.
 
#9 ·
Muszę powiedzieć, że robię to samo co Sundancer. Poza uruchamianiem ciągnika i parkowaniem na wzgórzu, mój pedał hamulca nie jest używany
Właśnie dlatego hamulce są bardzo ważne w tym ciągniku.

Idź go uruchomić i musi być na biegu jałowym. Bez hamulców i ten ciągnik rusza na ciebie, nie mając nic, co by go lub ciebie zatrzymało.

Pogorszone przez neutralny przełącznik "bezpieczeństwa", który powinien zostać zastąpiony czujnikiem ciśnienia hamowania, aby ciągnik nie mógł odjechać od ciebie z powodu bycia na biegu jałowym, gdy go uruchamiasz i chcesz przyspieszyć i dowiedzieć się, że nie jesteś na biegu.
 
#12 ·
Właśnie miałem awarię dzwonu hamulcowego w moim ciągniku 1025R z 2017 roku z kabiną. Krótko po pracy w sytuacji, w której hamulce były bardzo ważne, miałem szczęście, że byłem na równym terenie na podjeździe, kiedy hamulce zawiodły. Gdyby to się stało pół godziny wcześniej, ciągnik byłby do góry nogami w jeziorze.
Badając część, nie założyłbym podobnej z powrotem. Zamiast tego zleciłem warsztatowi spawalniczemu wykonanie zamiennika Bellcrank ze stali. Jak John Deere może dostarczyć źle zaprojektowaną część do swoich ciągników, to dla mnie zagadka.
Opisz szczegółowo, co się stało, z korzyścią dla tych, którzy mogą mieć problemy w przyszłości.
 
#13 ·
Opisz szczegółowo, co się stało, z korzyścią dla tych, którzy również mogą mieć problemy w przyszłości.
Wszystko było dobrze, nacisnąłem pedał hamulca i został na podłodze, bez hamulców. Byłem na płaskim terenie, tuż po pracy nad jeziorem i używałem hamulców, aby utrzymać pozycję. Miałem dużo szczęścia, że ​​nie zawiodło nad jeziorem.
 
#14 ·
To samo co u mnie. Właśnie nacisnąłem pedał, aby ustawić hamulec postojowy i się zepsuł.

Zachowałem części starego, myśląc, że mógłbym coś zespawać ze stali, tak jak zrobił to dżentelmen w innym wątku. Tak naprawdę nie spodziewam się, że znowu się zepsuje.
 
#16 ·
To samo u mnie. Właśnie nadepnąłem na pedał, żeby ustawić hamulec postojowy i się zepsuł.

Zachowałem części starego, myśląc, że mógłbym coś zespawać ze stali, tak jak zrobił to niedawno dżentelmen w innym wątku. Tak naprawdę jednak nie spodziewam się, że znowu się zepsuje.
Proszę przesłać informacje o awarii dźwigni hamulca na adres "johndeerebrakefailure@gmail.com"
Próbuję ustalić, ile dźwigni hamulca uległo awarii i chcę, żeby John Deere naprawił to zagrożenie.

Dzięki
Bill
 
#15 ·
Jeśli doświadczyłeś awarii przedniego wahacza hamulca, prześlij informacje dotyczące tego incydentu na adres:
johndeerebrakefailure@gmail.com
Jestem konsumentem, który doświadczył awarii hamulców w moim ciągniku 1025R i chciałbym, aby ten problem został naprawiony, zanim nastąpi kolejna awaria. Uważam, że hamulce w ciągniku są bardzo ważne.
John Deere Corporate bada obecnie ten problem, a wszelkie informacje, które możesz mi przekazać, pomogą ustalić, ile tych wahaczy uległo uszkodzeniu. Kanadyjski magazyn sprzedał ponad 50 tych części LCV31387.
Proszę o odpowiedź.
Dziękuję
Bill
 

Attachments

#17 ·
Inny interesujący przypadek zmiany części, gdy model ciągnika zmienił się z
Ameryka Północna 1026r produkowany w latach 2011-2012. Zwróć uwagę na zakres numerów seryjnych ciągnika.

Image


Teraz, dla maszyny North American 1025r, wyprodukowanej w latach 2013 do obecnego modelu 2024, podzielonej według zakresu numerów seryjnych ciągnika.....

Oto strona części dla maszyn modeli 2013 do późnych 2017, wczesnych 2018. Zwróć uwagę, że użyty numer części to LVU31387 dla maszyn z numerem seryjnym 1LV1025NR*100000-

Image


Oto numery seryjne Deere 1025r pokazane od -1LV1025RRLHJ100000. Zwróć uwagę na użyty numer części, to LVU28464, który jest tym samym numerem części, który jest używany w modelach 1026r dla Ameryki Północnej, które były sprzedawane w latach 2011-2012.

Te maszyny nie są tymi samymi 1026r używanymi w maszynach eksportowych sprzedawanych poza Ameryką Północną i nadal są obecnie sprzedawane.

Image


Oto część pokazana dla najnowszego modelu 1025r, ze zmienionym hamulcem postojowym z uchwytu na desce rozdzielczej na uchwyt do pociągania montowany na podłodze po prawej stronie maszyny. Ten sam korbowód jest używany w tych maszynach, pomimo zmian w uchwycie hamulca postojowego. Pedał hamulca nożnego pozostaje taki sam we wszystkich maszynach....i ten sam korbowód jest używany z numerem części LVU31387, który jest numerem części używanym w północnoamerykańskich maszynach modelu 1025r z lat 2013 do późnych 2017 wczesnych 2018. Jest to ten sam numer części, który wykazał również awarie w tych wcześniejszych modelach maszyn.

Image


Ta sama ilustracja, co powyżej, tylko powiększona, aby pokazać wszystkie komponenty i ich zastosowanie z nową dźwignią hamulca ręcznego hamulca postojowego. Numer części korbowodu pozostaje LVU31387
Image


Podsumowując, modele North American 1026r, które były pierwszym wydaniem tej maszyny w 2011 i 2012, używały numeru części korbowodu LVU28464, który sprzedaje się za 64,79 USD u dealerów w USA w dniu pisania tego tekstu. Te maszyny mają numery seryjne od -1LV1026RAHJ2000000

Kiedy model przeszedł na 1025r w 2013 roku, użyty korbowód stał się numerem części LVU31387 , który sprzedaje się za 85,96 USD u dealerów w USA. Ten korbowód był używany w maszynach 1025r z numerami seryjnymi 1LV1025NR*100000-

Następnie, począwszy od modeli Deere 1025r z numerami seryjnymi pokazanymi w książce części -1LV1025RRLHJ100000. Zwróć uwagę na użyty numer części, to LVU28464, który sprzedaje się w USA za 64,79 USD. Jest to oryginalna część używana w 1026r sprzedawanych początkowo na rynkach Ameryki Północnej w latach 2011-2012.

To prowadzi nas do modeli 1025r z zakresami numerów seryjnych 1LV1025RLHJ100001-, które ponownie używają korbowodu z numerem części LVU31387 i sprzedają się za 85,96 USD w USA w tym czasie. Innymi słowy, korbowód, który został ponownie użyty, jest tym, który istniał w pierwszym modelu 1025r, jak opisano powyżej...

Kolejnym pytaniem jest, jaki korbowód jest używany w obecnych modelach maszyn 1026r, które są sprzedawane na rynkach globalnych poza Ameryką Północną. Kiedy klient w Europie lub Australii lub innym niż rynek Ameryki Północnej kupuje nową maszynę 1026r, jest to część używana w jego maszynie...

Odpowiedzią jest to, że europejski 1026r używa tej samej części na korbowodzie, co północnoamerykański 1025r, czyli numer części LVU31387 . Jednak książka części nie pozwoli mi zapisać zrzutu ekranu do tego wpisu z europejskiej książki części. Próbowałem 3 razy i za każdym razem jest to wynik. Zrzut ekranu z europejskiej książki części Deere nie zostanie poprawnie pobrany. Oto zrzut ekranu strony podczas tworzenia tego posta..
 
  • Helpful
Reactions: ed.leslie66
#19 ·
Jednym z dużych problemów operacyjnych, z którymi mogą się spotkać nowi właściciele, jest sytuacja, gdy wyłączają ciągnik na biegu na zboczu. Nie można uruchomić ciągnika z przełącznikiem zakresu na biegu, a ze względu na konstrukcję zębów przekładni, bardzo trudno jest zmienić bieg ciągnika, gdy na maszynie jest obciążenie. Grawitacja ciężaru i zazębienie kół zębatych mogą stanowić prawdziwy problem.

Dzieje się tak przez
  • opuszczenie siedzenia podczas jazdy na biegu
  • zmianę na neutralny i opuszczenie siedzenia oraz uderzenie w dźwignię H/L
  • ustawienie hamulca, zmianę na N, opuszczenie siedzenia i uderzenie w dźwignię zakresu H/L
  • zatrzymanie silnika na biegu
Sąsiad na końcu drogi miał swój wypożyczony 1023e zaparkowany na 10-stopniowym wzniesieniu i zszedł z siedzenia wyłączając silnik. Oczywiście nie uruchomi się na biegu. Bardzo mocno szarpał dźwignią zmiany biegów i powiedziałem mu, żeby przestał, a spróbujemy innego podejścia. Byłem pewien, że zaraz złamie dźwignię zakresu H/L i nie zdziwiłbym się, gdybym dowiedział się, że uszkodził widelec, dźwignię itp.

Powiedziałem mu, żeby usiadł na siedzeniu. Zaczepiłem pasek z mojego 1025r do jego tylnego wspornika ciężaru na 3ph. Pociągnąłem za maszynę na tyle, aby umożliwić "odciążenie / zmniejszenie" ciężaru na układzie napędowym. Zasugerowałem, żeby zaciągnął hamulec postojowy, a następnie zmienił bieg na N na przełączniku zakresu. To podejście zadziałało i maszyna uruchomiła się.

Szczerze mówiąc, to jeden z powodów, dla których uważam, że posiadanie wyciągarki z przodu lub z tyłu tych SCUTS ma sens. Przynajmniej operator maszyny mógłby "zdjąć obciążenie blokujące" z dźwigni biegów H/L za pomocą wyciągarki, aby można było zmienić bieg i uruchomić. Każdy uderza w przełącznik zakresu H / L wsiadając i wysiadając z siedzenia. Nawet z zaciągniętym hamulcem i dźwignią w N, łatwo jest uderzyć dźwignią na bieg, co spowoduje zatrzymanie silnika. Naprawdę, dźwignia powinna być krótsza.

Widziałem, jak niektórzy siłą wpychali dźwignię, aż zmieniła bieg na N. NIE czułbym się z tym komfortowo, ponieważ spowoduje to uszkodzenie czegoś w obudowie. Po prostu nie jest zbudowany do użytku pod takimi obciążeniami.......

Zmiany, które muszą nastąpić w dźwigniach sterowania w serii 1.

1. Dźwignia zakresu H/L powinna być o około 4" do 5" krótsza niż jest. Naprawdę, nie widzę powodu, dla którego dźwignia miałaby być wyższa niż siedzenie.

2. Dźwignia 2wd / 4wd jest dziwna i chociaż istnieją zamienniki na rynku wtórnym, OEM powinien być jak zamiennik na rynku wtórnym.

3. Dźwignia WOM również wymaga pracy, ale szczerze mówiąc, nigdy jej nie używałem, ponieważ nie koszę tą maszyną.
 
#20 ·
Hej Sully, u mnie biegi wchodziły i wychodziły z trudem i znalazłem film na YouTube, który pokazywał nakrętkę pod siedzeniem, którą trzeba wyregulować. Zasadniczo, jeśli podniesiesz tylne koła i poruszają się do przodu lub do tyłu bez wciskania pedału, ta nakrętka musi być wyregulowana, aby koła się nie poruszały bez wciskania pedału.

Tak było w moim przypadku. Wyregulowałem ją i teraz biegi wchodzą idealnie. Nie chce już pełznąć do przodu, gdy pedał nie jest wciśnięty. Moje pytanie: czy wiesz, jak nazywa się ten element regulacyjny?
 
#21 ·
Hej Sully, u mnie wchodził i wychodził z biegu ciężko i znalazłem na YouTube film, który pokazywał nakrętkę pod siedzeniem, którą trzeba wyregulować. Zasadniczo, jeśli podniesiesz tylne koła i poruszają się one do przodu lub do tyłu bez wciśnięcia pedału, ta nakrętka musi być wyregulowana, aby koła nie poruszały się bez wciskania pedału.

tak było w moim przypadku. Wyregulowałem to i teraz zmienia biegi idealnie. Nie chce już pełznąć do przodu, gdy pedał nie jest wciśnięty. Moje pytanie, czy wiesz, jak nazywa się element regulacyjny?
@SulleyBear Zwracam uwagę na wypadek, gdybyś to przegapił.
 
#24 ·
Miałem właśnie awarię pęknięcia dzwonu hamulcowego w moim ciągniku 1025R z 2017 roku z kabiną. Zaraz po pracy w sytuacji, w której hamulce były bardzo ważne, miałem szczęście, że byłem na równym terenie na podjeździe, kiedy zawiodły hamulce. Gdyby zawiodły pół godziny wcześniej, ciągnik byłby do góry nogami w jeziorze.
Badając część, nie założyłbym podobnej z powrotem. Zamiast tego zleciłem warsztatowi spawalniczemu wykonanie zastępczego dzwonka ze stali. Jak John Deere może dostarczyć źle zaprojektowaną część do swoich ciągników, to dla mnie zagadka.
Jeśli kiedykolwiek nie udało Ci się włączyć biegu i stoczyć się z góry, rozumiesz to przygnębiające uczucie, że może się to źle skończyć. Teraz wyobraź sobie, że zawiodły hamulce, ta sama utrata kontroli x -10
 
  • Like
Reactions: murrmaniac
#25 ·
Ta sama część pękła w moim 2025R wielokrotnie na przestrzeni lat, również niedawno. To przerażające, gdy się to dzieje, zwłaszcza jeśli jesteś na zboczu. Jestem WŚCIEKŁY, że JD nie potraktował tego poważnie. Lokalny sklep nie miał dla mnie współczucia, kiedy opowiedziałem im o tym niedawnym incydencie.
 
#26 ·
Ta sama część pękła w moim 2025R wielokrotnie na przestrzeni lat, również niedawno. To przerażające, kiedy się to dzieje, zwłaszcza jeśli jesteś na zboczu. Jestem WŚCIEKŁY, że JD nie potraktował tego poważnie. Lokalny sklep nie miał dla mnie zrozumienia, kiedy opowiedziałem im o tym niedawnym incydencie.
Jeśli nie ma żadnych konsekwencji za brak aktualizacji / ulepszenia tej części, dlaczego JD miałby chcieć wydawać pieniądze? Nie wpływa to na żadną zbliżającą się sprzedaż, tylko na nas, którzy już kupiliśmy traktor. Nie powinno być konieczne odniesienie obrażeń lub utrata życia, aby naprawić tę sytuację
 
#28 ·
To właśnie zostało opublikowane w jednej z grup na FB:

Image
 
#29 ·
To właśnie zostało opublikowane w jednej z grup na FB:

Image
 
#32 ·
To właśnie zostało opublikowane w jednej z grup na FB:

View attachment 972540
Mam nadzieję, że będzie to coś, co użytkownicy będą mogli zrobić sami, w przeciwnym razie zajmie to lata, zanim maszyny trafią do dealera w celu naprawy.
 
#30 ·
To bardzo duży odsetek właścicieli traktorów!
 
#31 ·
To bardzo duża grupa właścicieli ciągników!
Chciałbym zobaczyć wezwanie do naprawy starego typu "hamulca postojowego".

Pamiętam, że OP w tym artykule miał dwa wątki na temat niebezpiecznych przedmiotów. Ton przypominał mi kogoś, kto przygotowuje się do pozwu zbiorowego.
 
#35 ·
To prawdopodobnie mnie dotyczy. Zastanawiam się, jakie będzie ich rozwiązanie i dlaczego nie dotyczy traktorów wyprodukowanych po wrześniu 2022 roku.

Zgadzam się, że koszt transportu jest problemem. Prawdopodobnie będzie kosztować więcej niż część zamienna, którą mógłbym sam zainstalować.
 
  • Sad
Reactions: Rule292
#52 ·
To prawdopodobnie mnie dotyczy. Zastanawiam się, jakie będzie ich rozwiązanie i dlaczego nie dotyczy to ciągników wyprodukowanych po wrześniu 2022 roku.

Zgadzam się, że koszt transportu jest problemem. Prawdopodobnie będzie kosztować więcej niż część zamienna, którą mógłbym sam zainstalować.
"Zastanawiam się, jakie będzie ich rozwiązanie i dlaczego nie dotyczy to ciągników wyprodukowanych po wrześniu 2022 roku." Też się nad tym zastanawiam, mój 1025R ma datę produkcji 2024, ale pokazuje dokładnie ten sam numer części dźwigni LVU31387 za pośrednictwem strony internetowej JD, czy naprawili problem w 2022 roku, ale zachowali ten sam numer części? A może powinienem się martwić?
 
#37 ·
Przynajmniej mamy napęd hydrostatyczny, a nie zębaty, więc MAMY możliwość hamowania, nawet jeśli sam fizyczny hamulec zawiedzie.
O ile jest na biegu. Jeśli nie, czeka cię piekielna jazda!
 
#38 ·
Chyba cieszę się, że mój jest z 2016 roku! Brzmi jakby to mogło być coś złego!! 😕
 
#46 ·
Użyj hamulców kubełkowych lub hamulców skrzyni balastowej.
Myślę, że faceci, którzy mogą być w świecie bólu, to faceci wykonujący prace na pokładzie brzucha, bez ładowarki lub trzypunktowego osprzętu. Myślę, że zawsze mogę upuścić moją łyżkę i cokolwiek mam z tyłu, aby mnie spowolnić, balast lub lemiesz skrzynkowy robią wspaniały hamulec, ale jeśli tylko kosiarka brzuszna jest włączona...