Green Tractor Talk banner
21 - 40 of 888 Posts
Hey Sully, de mijne schakelde moeilijk in en uit en ik vond een video op YouTube die een moer onder de stoel liet zien die afgesteld moet worden. Kortom, als je de achterwielen optilt en ze bewegen vooruit of achteruit zonder dat het pedaal wordt ingedrukt, moet deze moer worden afgesteld zodat de wielen niet bewegen zonder het pedaal in te drukken.

dit was het geval voor mij. Ik heb het afgesteld en het schakelt nu perfect. Het wil niet langer vooruit kruipen terwijl het pedaal niet wordt ingedrukt. Mijn vraag, weet je hoe het afstelstuk heet?
@SulleyBear Even de aandacht vestigen voor het geval je dit gemist hebt.

Hey sully, mine was shifting in and out of gear hard and I found a video on YouTube that showed a nut under the seat that needs adjusting. Basically if you raise the rear wheels and they move forward or reverse without the pedal being pressed, this nut needs to be adjusted so it the wheels don’t move without pressing the pedal.

dit was het geval voor mij. Ik heb het aangepast en het schakelt nu perfect. Het wil niet langer vooruit kruipen terwijl het pedaal niet wordt ingedrukt. Mijn vraag, weet je hoe het afstelstuk heet?
Heb je een link naar de video die je hebt bekeken? … 🤔

Net een breuk gehad in de remklok van mijn 2017, 1025R tractor, met cabine. Kort nadat ik had gewerkt in een situatie waarin de remmen erg belangrijk waren, had ik het geluk dat ik op een vlakke ondergrond in mijn oprit stond toen de remmen faalden. Als het een half uur eerder was gebeurd, zou de tractor ondersteboven in een meer hebben gelegen.
Bij het onderzoeken van het onderdeel zou ik er geen vergelijkbaar onderdeel meer opzetten. In plaats daarvan heb ik een lasbedrijf een vervangende Bellcrank uit staal laten fabriceren. Hoe John Deere een slecht ontworpen onderdeel voor hun tractoren kan leveren, gaat mijn pet te boven.
Als je ooit hebt nagelaten de versnelling in te schakelen en een heuvel af te rollen, begrijp je dat zinkende gevoel dat dit slecht kan aflopen. Stel je nu voor dat de remmen hebben gefaald, hetzelfde verlies van controle x -10

• Like
Reactions: murrmaniac
Hetzelfde onderdeel is in de loop der jaren meerdere keren gescheurd op mijn 2025R, ook heel recent. Het is beangstigend als het gebeurt, vooral als je op een helling staat. Ik ben WOEDEND dat JD dit niet serieus heeft genomen. De plaatselijke winkel had geen medelijden met me toen ik hen over deze recente episode vertelde.

Hetzelfde onderdeel is in de loop der jaren meerdere keren gebarsten op mijn 2025R, ook heel recent. Het is beangstigend als het gebeurt, vooral als je op een helling staat. Ik ben WOEDEND dat JD dit niet serieus heeft genomen. De plaatselijke winkel had geen sympathie voor me toen ik hen over deze recente episode vertelde.
Als er geen gevolgen zijn voor het niet updaten/upgraden van dit onderdeel, waarom zou JD dan geld willen uitgeven? Het heeft geen invloed op een aanstaande verkoop, alleen op ons, die de tractor al hebben gekocht. Het zou geen letsel of verlies van leven mogen kosten om deze situatie te corrigeren

Ik geloof dat dit eerder op het forum is gemeld. Ik herinner me dat er ook een verbeterd vervangend onderdeel beschikbaar is via JD.
Is er een kans dat je dit verbeterde vervangende onderdeel via JD kunt vinden?
Ik vond hetzelfde oude CAST-onderdeel voor $100,00!
Ik heb een e-mail naar JD gestuurd, zoals voorgesteld door apseydeere.
Geen verwondingen, want ik had veel geluk, want ik gebruikte de emmer om me op een helling tegen te houden.

Attachments

Dit is zojuist in een van de FB-groepen geplaatst:

Image

Dit is zojuist in een van de FB-groepen geplaatst:

Image

Dat is een zeer groot aantal tractoreigenaren dat getroffen wordt!

Dat is een zeer groot aantal getroffen tractoreigenaren!
Ik zou graag een terugroepactie zien voor de oude "parkeerrem".

Ik herinner me dat de OP in dit artikel twee threads had over onveilige items. De toon deed me denken aan iemand die uit was op een class action rechtszaak.

Ik hoop dat dit iets is wat gebruikers zelf kunnen doen, anders duurt het jaren voordat machines voor reparatie naar een dealer gaan.
EN de lokale dealer rekent $200 PER ENKELE REIS transportkosten om de machine voor reparatie te verplaatsen.

En dan is het tijd om mijn bouwdatum te controleren. Ik denk dat ik een bouwjaar 2023 heb, maar ik wil het zeker weten.

• Like
Reactions: Glazier
Dit heeft waarschijnlijk gevolgen voor mij. Ik vraag me af wat hun oplossing zal zijn en waarom deze geen invloed heeft op tractoren die na september 2022 zijn gebouwd.

Eens over de transportkosten als een probleem. Waarschijnlijk meer kosten dan het vervangende onderdeel dat ik zelf zou kunnen installeren.

• Sad
Reactions: Rule292
We rijden tenminste hydrostatisch, niet met tandwielen, dus we hebben wel remvermogen, zelfs als de daadwerkelijke fysieke rem faalt.

• Like
Reactions: CADplans
We hebben tenminste hydrostatisch, niet met tandwielen, dus we hebben WEL remvermogen, zelfs als de daadwerkelijke fysieke rem faalt.
Zolang het in de versnelling staat. Zo niet, dan staat u een helse rit te wachten!

Ik denk dat ik blij ben dat de mijne uit 2016 komt! Klinkt alsof het een slechte zaak zou kunnen zijn!! 😕

21 - 40 of 888 Posts