Green Tractor Talk banner

3025E Indicatielampje

6.4K views 15 replies 8 participants last post by  willie7862  
#1 ·
Kan iemand adviseren wat deze indicator is (3025E). Bedankt

#4 · (Edited)
Dat is voor de PTO, om u te laten weten dat deze up-to-speed is.
Nee, @flyweight heeft gelijk. Dat symbool is het internationale symbool voor "motor", dus alles wat ernaast verschijnt, heeft betrekking op een motor. Omdat de urenteller momenteel wordt weergegeven, geeft het symbool aan dat de uren die worden weergegeven motoruren zijn.

Dat symbool kan worden gebruikt met modifiers (pictogrammen die eraan worden toegevoegd) om oliedruk, koelvloeistoftemperatuur, luchtinlaatbeperking enzovoort aan te geven. Ik zal proberen een tabel te vinden die ze allemaal laat zien.

Bewerken: Ik kan geen blad vinden dat het laat zien, maar dat is het universele symbool voor motor 👍

#5 ·
Handleidingen zijn gratis te downloaden op de Deere-website.
Dit kan een indicator/herinnering zijn voor gepland onderhoud dat na XX uur op de klok is verschenen. U zult de onderhoudstabel moeten gebruiken om te zien over welk onderhoud deze herinnering gaat.

Mijn oude L120 had zoiets... het toonde die herinnering 5 uur lang vanaf het initiatiepunt... daarna ging het uit.

maar... het beste is om de handleiding te controleren.

#8 ·
Kijk naar de toerenteller. Hij heeft datzelfde "motor"-symbool waar "tpm x 100" staat. Flyweight heeft het in zijn foto perfect getroffen.

• Like
Reactions: dixie460
#10 ·
Als een eigenaar of exploitant geen toegang heeft tot de handleiding, moeten ze er op de een of andere manier een zien te bemachtigen en deze lezen om vertrouwd te raken met de werking van de apparatuur.
Ik zit graag op de bestuurdersstoel terwijl ik hem lees. 👍

#15 ·
Veel te veel bedieningspictogrammen om te leren.
Als je er te veel van de vreemde ziet....gaat je tractor je veel $$$$ aan reparaties kosten.
Meestal emissiefouten tegenwoordig op nieuwere tractoren.🥺