test
Ik kan het ermee eens zijn, met een Harbor Freight of een "generieke" kit kan de kwaliteit twijfelachtig zijn. Ik heb ze wel, maar gebruik ze alleen voor lagedruktoepassingen die niet kritiek zijn. Ik koop mijn generieke spullen meestal ook van Amazon, simpelweg omdat er meestal voldoende beoordelingen zijn.Ik zou de o-ringen van Harbor Freight overslaan.
Ik kocht er een paar om de snelkoppelingen in mijn JD 2030 te repareren. (Weekend, JD-dealer gesloten)
De HF o-ringen zagen er hetzelfde uit, maar lekten vanaf het begin, niet zo erg als die ik verving, maar ze lekten nog steeds.
De reparatie opnieuw gedaan met o-ringen van de JD-dealer en geen lekkage. Misschien heb ik het de tweede keer beter gedaan, maar ik denk dat het o-ringen van betere kwaliteit waren. Ik denk dat de o-ringen een gangbare maat hadden, geen "speciale" maat.
Ik ook. Ik heb een HF-kit gekocht, gewoon omdat het handig was. Maar hoe vaak ik er ook een nodig had, geen enkele werkte. Een haar te groot of een haar te klein. Het lijkt erop dat ze willen dat je de hele connector-assemblage koopt terwijl er niets mis mee is. De laatste keer dat ik bij RGC, de hydrauliekslangenzaak, was, hadden ze een kit op de toonbank. Een stuk duurder dan HF, maar de ene keer dat ik er een gebruikte, repareerde het mijn lek. Ik ben er vrij zeker van dat ze van nitril waren.Ik heb ook verschillende kits. Ik heb de twee HF-kits, twee AC-kits, een ORFS-specifieke kit en een ORB-specifieke kit.
De snelkoppelingen op mijn Kubota druppelden, dus ik verwijderde voorzichtig de o-ring van een om te proberen deze te matchen en ontdekte dat GEEN die ik had perfect overeenkwam. Kubota vermeldt de o-ringen niet afzonderlijk, dus ik kon ze niet zomaar bij hen bestellen. Ik heb alle aansluitingen schoongemaakt en besproeid met WD-40 en de o-ringen teruggeplaatst en geen lekken meer.
Ik ben het ermee eens. Het lijkt erop dat de Chinese rubberproducten over het algemeen niet van hoge kwaliteit zijn. Ik dacht dat chinesium metaal gerelateerd was, maar het kan ook van toepassing zijn op Chinese rubberproducten.Ik zou de o-ringen van Harbor Freight overslaan.
Ik heb HF o-ringen gebruikt op mijn snelkoppelingen zonder problemen, maar je moet er wel voor zorgen dat je de metrische kit gebruikt en niet de SAE. Helaas is JD in de loop der jaren volledig metrisch geworden.Ik kan het ermee eens zijn, met een Harbor Freight of een "generieke" kit kan de kwaliteit twijfelachtig zijn. Ik heb ze wel, maar gebruik ze alleen voor lagedruk, niet-kritische toepassingen. Ik koop mijn generieke spullen meestal ook bij Amazon, simpelweg omdat er meestal voldoende beoordelingen zijn.
Mijn JD 2030 is 51 jaar oud, dus ik betwijfel of er iets metrisch op zit.Ik heb HF o-ringen gebruikt op mijn snelkoppelingen zonder problemen, maar je moet er zeker van zijn dat je de metrische kit gebruikt en niet de SAE. Helaas is JD in de loop der jaren volledig overgestapt op metrisch.