Ik ben benieuwd naar iets over de K66-upgrade als iemand hier het gedaan heeft...
Ik heb de handleiding voor de John Deere L/LA/D-serie modellen van rjrtractor gelezen, en ik ben benieuwd welke onderdelen van de oude opstelling gebruikt zouden worden, met name de rem-/gas-/achteruitstangen naar de transmissie, de aandrijfriem of de transmissiepoelie/ventilator. Uit wat ik heb gelezen, lijkt het erop dat een van de enige unieke dingen de aangepaste steunbeugels zijn waar de transmissie aan het frame wordt vastgeschroefd. Ik bezit een D140 uit 2012 en had een paar jaar geleden een probleem waarbij mijn transmissiebeugels losraakten/braken en de transmissie naar voren leunde en het frame licht beschadigde waar ze aan het frame zijn vastgeschroefd. Een lokale lasser had er al een paar gerepareerd en hij last hoekijzer aan dat gebied en maakt het zo dik als een X500-serie. Dus ik ben benieuwd of ik die aangepaste beugels überhaupt nodig zou hebben, aangezien de mijne al versterkt zijn...
Ik heb persoonlijk mijn T40-transmissie na 100 uur verwijderd en alle olie afgetapt en vervangen door 5w50. Gelukkig zaten er geen metaalschilfers in of iets dergelijks, maar ik deed het nadat ik horrorverhalen had gelezen over het zeer snel falen van die transmissies. Ik gebruik hem nog steeds, maar was benieuwd naar de k66-upgrade voor het geval ik hem ooit moet vervangen.
Ik heb de handleiding voor de John Deere L/LA/D-serie modellen van rjrtractor gelezen, en ik ben benieuwd welke onderdelen van de oude opstelling gebruikt zouden worden, met name de rem-/gas-/achteruitstangen naar de transmissie, de aandrijfriem of de transmissiepoelie/ventilator. Uit wat ik heb gelezen, lijkt het erop dat een van de enige unieke dingen de aangepaste steunbeugels zijn waar de transmissie aan het frame wordt vastgeschroefd. Ik bezit een D140 uit 2012 en had een paar jaar geleden een probleem waarbij mijn transmissiebeugels losraakten/braken en de transmissie naar voren leunde en het frame licht beschadigde waar ze aan het frame zijn vastgeschroefd. Een lokale lasser had er al een paar gerepareerd en hij last hoekijzer aan dat gebied en maakt het zo dik als een X500-serie. Dus ik ben benieuwd of ik die aangepaste beugels überhaupt nodig zou hebben, aangezien de mijne al versterkt zijn...
Ik heb persoonlijk mijn T40-transmissie na 100 uur verwijderd en alle olie afgetapt en vervangen door 5w50. Gelukkig zaten er geen metaalschilfers in of iets dergelijks, maar ik deed het nadat ik horrorverhalen had gelezen over het zeer snel falen van die transmissies. Ik gebruik hem nog steeds, maar was benieuwd naar de k66-upgrade voor het geval ik hem ooit moet vervangen.