Green Tractor Talk banner
21 - 40 of 888 Posts
Hej Sully, u mnie wchodził i wychodził z biegu ciężko i znalazłem na YouTube film, który pokazywał nakrętkę pod siedzeniem, którą trzeba wyregulować. Zasadniczo, jeśli podniesiesz tylne koła i poruszają się one do przodu lub do tyłu bez wciśnięcia pedału, ta nakrętka musi być wyregulowana, aby koła nie poruszały się bez wciskania pedału.

tak było w moim przypadku. Wyregulowałem to i teraz zmienia biegi idealnie. Nie chce już pełznąć do przodu, gdy pedał nie jest wciśnięty. Moje pytanie, czy wiesz, jak nazywa się element regulacyjny?
@SulleyBear Zwracam uwagę na wypadek, gdybyś to przegapił.
 
Hey sully, mine was shifting in and out of gear hard and I found a video on YouTube that showed a nut under the seat that needs adjusting. Basically if you raise the rear wheels and they move forward or reverse without the pedal being pressed, this nut needs to be adjusted so it the wheels don’t move without pressing the pedal.

tak było w moim przypadku. Dostosowałem to i teraz zmienia biegi idealnie. Nie chce już pełznąć do przodu, gdy pedał nie jest wciśnięty. Moje pytanie, czy wiesz, jak nazywa się element regulacyjny?
Czy masz link do filmu, który oglądałeś? … 🤔
 
Miałem właśnie awarię pęknięcia dzwonu hamulcowego w moim ciągniku 1025R z 2017 roku z kabiną. Zaraz po pracy w sytuacji, w której hamulce były bardzo ważne, miałem szczęście, że byłem na równym terenie na podjeździe, kiedy zawiodły hamulce. Gdyby zawiodły pół godziny wcześniej, ciągnik byłby do góry nogami w jeziorze.
Badając część, nie założyłbym podobnej z powrotem. Zamiast tego zleciłem warsztatowi spawalniczemu wykonanie zastępczego dzwonka ze stali. Jak John Deere może dostarczyć źle zaprojektowaną część do swoich ciągników, to dla mnie zagadka.
Jeśli kiedykolwiek nie udało Ci się włączyć biegu i stoczyć się z góry, rozumiesz to przygnębiające uczucie, że może się to źle skończyć. Teraz wyobraź sobie, że zawiodły hamulce, ta sama utrata kontroli x -10
 
  • Like
Reactions: murrmaniac
Ta sama część pękła w moim 2025R wielokrotnie na przestrzeni lat, również niedawno. To przerażające, gdy się to dzieje, zwłaszcza jeśli jesteś na zboczu. Jestem WŚCIEKŁY, że JD nie potraktował tego poważnie. Lokalny sklep nie miał dla mnie współczucia, kiedy opowiedziałem im o tym niedawnym incydencie.
 
Ta sama część pękła w moim 2025R wielokrotnie na przestrzeni lat, również niedawno. To przerażające, kiedy się to dzieje, zwłaszcza jeśli jesteś na zboczu. Jestem WŚCIEKŁY, że JD nie potraktował tego poważnie. Lokalny sklep nie miał dla mnie zrozumienia, kiedy opowiedziałem im o tym niedawnym incydencie.
Jeśli nie ma żadnych konsekwencji za brak aktualizacji / ulepszenia tej części, dlaczego JD miałby chcieć wydawać pieniądze? Nie wpływa to na żadną zbliżającą się sprzedaż, tylko na nas, którzy już kupiliśmy traktor. Nie powinno być konieczne odniesienie obrażeń lub utrata życia, aby naprawić tę sytuację
 
Uważam, że zostało to wcześniej zgłoszone na forum. Wydaje mi się, że istnieje również ulepszona część zamienna dostępna za pośrednictwem JD.
Czy jest szansa, że znajdziesz tę ulepszoną część zamienną dostępną za pośrednictwem JD?
Znalazłem tę samą starą część CAST za 100,00 $!
Wysłałem e-mail do JD, zgodnie z sugestią apseydeere.
Żadnych obrażeń, ponieważ miałem dużo szczęścia, ponieważ użyłem wiadra, aby zatrzymać się na zboczu.
 

Attachments

To właśnie zostało opublikowane w jednej z grup na FB:

Image
 
To właśnie zostało opublikowane w jednej z grup na FB:

Image
 
To bardzo duży odsetek właścicieli traktorów!
 
To bardzo duża grupa właścicieli ciągników!
Chciałbym zobaczyć wezwanie do naprawy starego typu "hamulca postojowego".

Pamiętam, że OP w tym artykule miał dwa wątki na temat niebezpiecznych przedmiotów. Ton przypominał mi kogoś, kto przygotowuje się do pozwu zbiorowego.
 
To właśnie zostało opublikowane w jednej z grup na FB:

View attachment 972540
Mam nadzieję, że będzie to coś, co użytkownicy będą mogli zrobić sami, w przeciwnym razie zajmie to lata, zanim maszyny trafią do dealera w celu naprawy.
 
Mam nadzieję, że użytkownicy będą mogli to zrobić sami, w przeciwnym razie zajmie to lata, zanim maszyny trafią do dealera w celu naprawy.
A lokalny dealer będzie wymagał zapłaty $200 W KAŻDĄ STRONĘ za transport maszyny do naprawy.
 
No i czas sprawdzić datę produkcji. Myślę, że mój egzemplarz jest z 2023 roku, ale chcę się upewnić.
 
  • Like
Reactions: Glazier
To prawdopodobnie mnie dotyczy. Zastanawiam się, jakie będzie ich rozwiązanie i dlaczego nie dotyczy traktorów wyprodukowanych po wrześniu 2022 roku.

Zgadzam się, że koszt transportu jest problemem. Prawdopodobnie będzie kosztować więcej niż część zamienna, którą mógłbym sam zainstalować.
 
  • Sad
Reactions: Rule292
Przynajmniej mamy napęd hydrostatyczny, a nie zębaty, więc mamy możliwość hamowania, nawet jeśli sam fizyczny hamulec zawiedzie.
 
  • Like
Reactions: CADplans
Przynajmniej mamy napęd hydrostatyczny, a nie zębaty, więc MAMY możliwość hamowania, nawet jeśli sam fizyczny hamulec zawiedzie.
O ile jest na biegu. Jeśli nie, czeka cię piekielna jazda!
 
Chyba cieszę się, że mój jest z 2016 roku! Brzmi jakby to mogło być coś złego!! 😕
 
21 - 40 of 888 Posts